Donnerstag, 30. August 2012

This Was MY Day

Hi lovies,

am 21. August war mein 22igster Geburtstag! =) Dank meinen Freunden, hatte ich einen fast perfekten Tag (fast, weil meine Familie und Freunde aus der Schweiz fehlten und Sophie)! Wir waren feiern, haben in meinen Geburtstag hinein gefeiert, haben in der Hollywood Klasse "Ariel die kleine Mehrjungfrau" geschaut und bin anschliessend Chinesisch zu abenessen gegangen.

Ich war den ganzen Tag über am smilen und hatte am Abend echt fast Krämpfe in meinen Bäcken ;)

XOXO
Nissy




on August 21st was my 22nd birthday, yayyy!!! =) Thanks to my friends I had an amazing day here in California. It was almost perfect (but I missed my family and friends from Switzerland and Sophie)! 
We celebrated in my birthday from Monday to Tuesday. We watched "Ariel the little mermaid" in the Hollywood class and went for a chinese dinner to end this lovely day!

I was smiling the whole day because I was so happy! That's why my cheeks hurt a lot at the end of the day..poor me, huh?! ;)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Danke für deinen Kommentar! XOXO Nissy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...